×

Algemene voorwaarden

Artikel 1 – Webshop

1.1. De webshop is ingeschreven bij de Kamer van Koophandel en draagt haar wettelijke bijdrage af aan de Belastingdienst. Op onze website kun je ons KvK nummer en BTW nummer vinden. Tevens vind je daar ook onze contactgegevens.
1.2. Onze webshop is voorzien van een SLL-Certificaat. Dat betekent dat we aan alle wettelijke eisen voldoen met betrekking tot de beveiliging van je persoonsgegevens en betaalgegevens. Wij streven naar een voortdurende verbetering van de beveiliging van je gegevens. Bij misbruik door hackers zullen wij aangifte doen bij de politie.
1.3. Wij verstrekken je persoonsgegevens nooit aan derden. Indien wij je persoonsgegevens aan derden verstrekken, zullen wij altijd vooraf toestemming aan je vragen.
1.4. Sinds 5 juni 2012 is een webshop verplicht om vooraf toestemming aan je te vragen betreffende cookies. Betreft de Cookies lees je meer bij Cookie Policy.
1.5. Wij zijn verplicht om bij mogelijke verdenking van misbruik of fraude, aangifte te doen bij de politie. 1.6. Wij streven ernaar om je te allen tijde van een uitstekende service te voorzien. Wanneer je twijfels heeft over de aankoop van een product, staan onze medewerkers je graag te woord.

Artikel 2 – Bedenktijd

2.1. Je hebt 14 dagen bedenktijd na de aankoop van een bepaald product. Mocht je binnen deze termijn ontevreden zijn over de aankoop, dan kan je het product aan ons retourneren, zonder dat je het product zelf hoeft te betalen. Je betaalt alleen de verzendkosten voor het retourneren van het desbetreffende product. Indien je al een betaling hebt gedaan, ontvang je een creditfactuur en wordt het betaalde bedrag op je rekeningnummer teruggestort.
2.2. Producten die aan ons geretourneerd worden, dienen voorzien te zijn van de originele verpakking en deze verpakking dient gesloten te zijn.
2.3. Er zijn een aantal producten die niet aan ons geretourneerd kunnen worden. Producten die niet aan ons geretourneerd kunnen worden binnen 14 dagen zijn etenswaren en reizen die je hebt geboekt.

Artikel 3 – De overeenkomst

3.1. De overeenkomst tussen de webwinkel en klant is definitief wanneer de klant heeft aangegeven akkoord te zijn gegaan met de algemene voorwaarden en hij de webwinkel heeft gemachtigd het geld van zijn rekening af te schrijven, wanneer de klant een betaling heeft voldaan via iDEAL of wanneer een factuur achteraf verzonden is aan de klant. Nadat de bedenktermijn van 14 dagen is verstreken en de betaling is ontvangen door de webwinkel, is de klant eigenaar geworden van het betreffende product.
3.2. De overeenkomst is elektronisch tot stand gekomen, door middel van het invullen van de benodigde velden en het akkoord gaan met de algemene voorwaarden.
3.3. Je bent als klant verplicht je betalingsverplichting aan de webwinkel na te komen. Indien je niet binnen de gestelde termijn betaalt, ontvangt je van ons een herinnering. Heb je na 14 dagen nog steeds niet betaald, dan worden er kosten in rekening gebracht. Mocht je na verschillende aanmaningen de verschuldigde vordering nog steeds niet voldaan hebben, dan zullen wij de incasso uit handen geven aan een incassobureau.
3.4. Nadat je tot aankoop bent over gegaan, ontvang je van ons een schriftelijke bevestiging per email van de aankoop. Daarin staat het product dat je hebt gekocht, wat het je kost en waar je met eventuele klachten en opmerkingen terecht kunt.
3.5. Wij zijn aan je verplicht het product of artikel binnen 30 dagen te leveren. Mocht door onvoorziene omstandigheden het artikel niet binnen deze periode leverbaar zijn, dan zullen wij je daarvan schriftelijk op de hoogte brengen. Na het verstrijken van deze 30 dagen krijg je van ons het eventueel al betaalde aankoopbedrag terug. Dit kan nooit meer zijn dan 50 procent van het totale aankoopbedrag. Heb
je echter van tevoren aangegeven dat een vervangend artikel ook een optie is, dan zullen wij je een vervangend product of artikel leveren, dat zoveel mogelijk aan de wensen voldoet. Uiteraard kan je van tevoren aangeven wanneer je dat niet wilt.
3.6. De levering van producten in het buitenland kan langer duren dan een levering in Nederland.
De kosten die voor een verzending naar een adres in het buitenland in rekening worden gebracht, zijn zichtbaar wanneer je tot de aankoop van het product overgaat.

Artikel 4 – De prijs

4.1. De prijzen die op onze webshop staan vermeld, zijn altijd inclusief BTW. De kosten die betaald moeten worden voor het verzenden van het product, worden zichtbaar wanneer je het product hebt toegevoegd aan je winkelwagen.
4.2. De prijs die bij het product op de website wordt vermeld, kan niet wijzigen tijdens je aankoop.
Je betaalt het bedrag dat zichtbaar is bij het product en wat tevens aan je bevestigd wordt, indien je elektronisch akkoord gaat met de aankoop. Daarin wordt de aankoopprijs opnieuw vermeld.
4.3. Wanneer je een product koopt tijdens een periode waarin geen actie geldt, komt je achteraf ook niet in aanmerking voor korting.

Artikel 5 – Klachten en garantie

5.1. Klachten over de levering dienen in eerste instantie telefonisch/per mail binnen 3 werkdagen na levering aan ons gemeld te worden. Onze medewerkers staan je graag te woord. Wij zullen dan met de desbetreffende bezorger contact opnemen betreffende de levering van het product. Uiteraard doen onze bezorgers hun uiterste best om het product onbeschadigd bij je thuis af te leveren.
5.2. Klachten over het product zelf, dienen schriftelijk aan ons gemeld te worden. Deze kunnen niet door ons persoonlijk beantwoord worden. Beschrijf je klacht zo specifiek mogelijk. Wij zullen voor je contact opnemen met de fabrikant of groothandel en zullen hierin voor je bemiddelen als tussenpersoon. Indien het binnen onze mogelijkheden ligt zullen wij het probleem zelf voor je oplossen.
5.3. Klachten worden doorgaans binnen 14 dagen door ons afgehandeld. De afhandeling van een klacht gebeurt altijd schriftelijk. Wij willen je te allen tijde van een uitstekende service voorzien.
5.4. Indien je bij één van onze artikelen een gebrek of defect ontdekt, verzoeken wij je binnen 48 uur na levering hier melding van te doen bij ons.
Indien je akkoord gaat met de Algemene Voorwaarden Webwinkel, verzoeken wij je vriendelijk het vakje aan te vinken. Zonder het vakje aan te vinken, kan er geen overeenkomst tot stand komen. Uiteraard hopen wij van harte dat je veel plezier beleefd met je aankoop! Indien je nog vragen hebt, dan kan je uiteraard contact met ons opnemen.